FAQ – často kladené dotazy
Registrace a přihlášení
-
Registrace
Pro přihlášení do aplikace můžete využít tlačítko „Registrace pacienta“ v hlavičce webu, případně pomocí odkazu na registraci.
POZOR – do aplikace se lze přihlásit pouze v případě, že Vám stomatolog pošle SMS pozvánku. -
Přihlášení
Pro přihlášení do aplikace můžete využít tlačítko „Přihlásit“ v hlavičce tohoto webu, případně kliknutím na tento odkaz pro přihlášení.
-
Spárování účtu
Pokud vám při registraci ukáže aplikace chybu „Účet již spárován“, tak máte účet již založený a spárovaný. V tomto případě se buď přihlásíte do účtu pomocí emailu a hesla, případně Vám stomatolog může účet odpárovat a následně na to odeslat novou potvánku.
-
Špatně zadané údaje – registrace
Pokud Vám systém ukazuje že zadáváte špatně údaje, tak prosím prověďte kontrolu údajů ve formuláři, případně se obraťte na lékaře, který Vám poslal pozvánku. Je nutné aby provedl stomatologa kontrolu údajů v systému XDENT.
-
Problémy s doručením SMS pozvánky
Někdy se stává, že SMS nepřijde ihned po odeslání. Pokud je čas doručení delší jak jedna hodina, tak zkuste postup níže, zda SMS nepřijde. Je možné, že je problém v zařízení ve kterém je SIM s číslem, na které byla odeslána SMS. Také může být prolbém u operátora (například při výpadku). Postup níže by měl ale většinu potíží s nedoručováním SMS vyřešit.
-
1. Odeslat na tel. číslo SMS z jiného zařízení (z jiného tel. čísla)
2. Vypnout zařízení a poté zapnout (restart)
3. Otestovat SIM v jiném zažízení (nezkoušet druhý slot v DUAL SIM telefonech, ale opravdu v jiném zařízení)
4. Odeslat SMS sám sobě (ze stejného čísla kam byla odeslána SMS)Povedlo se? Pokud ne, tak je nutné kontaktovat vašeho operátora, aby se podíval, zda není chyba u něj (výpadek sítě/SMS centra). I zde ovšem platí, že je potřeba ověřit, zda Vám stomatolog opravdu odeslal SMS na správné tel. číslo.
Registrační údaje
-
Email
Změnu emailu zatím nelze provést.
-
Telefonní číslo
Změnu je nutné provést u Vašeho stomatologa.